LONDON

Oh, that British accent..

Si ce frumos era si ce fericita eram acum aproximativ 3 luni, plimbandu-ma pe strazile Londrei, admirand arhitectura si oamenii de acolo.

Era o zi de joi cand am ajuns, o dimineata insorita, dar racoroasa. Ne-a luat ceva pana cand am gasit hotelul, care era oarecum la marginea orasului. Ne-am cazat mai repede decat am fi crezut, am avut noroc caci am dat peste un roman la receptie ( ce mica e lumea 🙂 ) Dupa ce ne-am lasat bagajele in camera, am plecat cu autobuzul spre centru.

Prima oprire: Big Ben & The Houses of Parliament

SONY DSC

“Marele Ben” este numele marelui clopot din turnul Palatului Westminster, cel mai mare ceas cu clopot si patru fete. E o zona foarte frumoasa, plina de turisti, locuitori care fac jogging, copii cu inghetata de vanilie, o super atmosfera.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Este locul unde micutele printese (in devenire) isi doresc sa ajunga, locul la care au visat de cand au aflat cum sta treaba cu printii si printele si da, este locul unde ma imaginam si eu, luand cafeaua cu soacra mea, Regina hahaha

Desi este cel mai cunoscut palat din Londra, Palatul Buckingham nu este neaparat cea mai frumoasa cladire. Daca nu stiam sigur unde e plasat si daca nu eram atenta, cred ca as fi putut trece pe langa el fara sa-mi dau seama ca este renumitul palat londonez  🙂

SONY DSC SONY DSC

Hyde Park

Un lucru sigur ce deosebeste Londra de alte orase mari este intinderea uriasa de spatii verzi din centrul orasului. Cel mai mare este Hyde Park, care, impreuna cu Gradinile Kensington, se intinde pe o mila si jumatate de la est la vest. Strabatut in zig-zag de alei pe care te poti plimba ore in sir, poti alerga sau te poti plimba cu bicicleta.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Bineinteles ca nu puteam sa ratam Turneul Campionilor. In comparatie cu vacanta de la Paris, acum am avut noroc si i-am vazut jucand pe unii dintre cei mai buni jucatori de tenis, inclusiv pe Nadal 🙂

O atmosfera de vis, poate suna cliseic, dar asa era. O arena impresionanta, un joc de lumini bestial, muzica super, numai lume “buna”, 20.000 de persoane aflate in acelasi loc, toate cu o pasiune comuna: tenisul de camp

SONY DSC IMG_4130 SONY DSC

A treia zi am alocat-o..cumparaturilor! Oxford Street ne astepta, locul perfect pentru a te rasfata. Zara, Forever 21, Mango, River Island, Urban Outfiters,  Massimo Dutti, Adidas si muuulte altele, dar sa nu uit de..VICTORIA’S SECRET! Cred ca as putea sa petrec zile in acel magazin, asa cum e Disneyland pentru copii, e VS pentru fete.

SONY DSC IMG_4277 IMG_4232 IMG_4252 IMG_4251 IMG_4250

Aah, era sa uit! Nu am putut rata muzeul de ceara Madame Tussauds! Mi-a facut mare placere sa ii vad pe David Beckham si pe Brad Pitt hihi

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

In ultima zi ne-am plimbat iar pe Oxford Street, am mai intrat in cateva magazine, am mai facut mici cumparaturi si pe la ora 5 am plecat, din pacate, spre aeroport.

Voi reveni, cu siguranta, in Londra. Mi-a placut enorm vacanta, timpul petrecut acolo, oamenii, baietii frumosi pe care ii vedeam pe strada, elevi de liceu in costum gen Chuck Bass mmhmm.. Chiar daca era inceputul lunii noiembrie, se simtea spiritul Craciunului, de la vitrinele magazinelor pana la ornamentele si luminile orasului.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

and it all started with..